duminică

2....3....4..... fara numar..... in 1

Adica toate intr-o singura persoana.... in mine....
Acu doua zile radeam de ai mei ca au racit..... ha ha ha, ca eu nu am nimic..... si azi dimineazta ce patesc, o tuse magareasca de toata frumusetea (magareasca nu porcina) se hotaraste sa-mi dea desteptarea la ora 9..... bine ca oricum trebuia sa ma trezesc, dar nu asa.... mnoh bun, zic las' ca a trece..... iau un paracetamol, vesnicul paracetamol, si pun de-un ceai in ideea ca ma trezesc cu o tigara si o cafea...... de unde, plamanii mei refuzau sa respire in preajma fumului..... mnoh beton..... tot am incercat sa ma dau bine pe langa fum, plamanii mei ripostau, si dupa cateva minute.... ce naiba, amu doar nu o-i muri (stiti cum e, nu ca batman)...... bine adevarul ca am ajutat putin la moarte :D, nici tu tratament pentru raceala, plamanii mei sensibili saracii si eu bat cuiul in ei...... eh trece si tigara cum trece...... beau ceaiul..... si urmeaza baia calda ce va ameliora totul, ca doar am de iesit in frig, da' pana cand? :))..... urmand sarea fierbinte sa ma elibereze deseara....
O zi buna si fara magareala!!!

Un comentariu: