luni

Mai du-te la medic

Stiti foarte bine ca atunci cand mergi la doctor nu mai ai nimic.... trec toate.... nu te mai doare nimic din ce te durea...... normal ca asa am patit si eu.... Avand in vedere ca ieri a fost duminica.... stiti, ieri tusea magareasca alea alea.... si duminica poti sa mori ca nu se lucreaza, si de urgenta nu eram :D.... am zis hai ca merg azi la doctor.... de dupa masa.... oricum dimineata nu aveam cum sa merg ca de la 9 pana la 11 am incercat sa ma ridic din pat..... ceva nu ma lasa.... poi na, de la atata tuse am facut febra musculara, da' rau de tot nu asa, nu puteam sa misc deloc..... boon, a trecut cum a trecut, numai bine ca la 14 cand sa merg la doctor nu mai aveam aproape nimic, dar trebuia sa duc o adeverinta..... proceduri inexplicabile, ca oricum tot aceeasi bani ii dai si daca duci adeverinta ca esti studenta si daca nu, dar daca e musai cu placere..... Ajung si la doctor.... de tusit nu mai tuseam normal.... de dimineata s-a deschis robinetul dar normal ca s-a oprit, toate se opresc, toate se termina cand ai nevoie de ceva..... pe drum ma gandeam ca nici nu mai cer consultatie ca nu are rost, oricum sunt mai bine, si doar nu s-a gandit gripa porcina sa ma "curete" tocmai pe mine..... stau la rand frumos, pana a consultat vreo doua persoane, desi eu aveam doar de dat o foaie, dar na, asa e frumos si civilizat, daca a venit omul inaintea ta are intaietate, pacat ca nu toti gandesc la fel..... Vine si randul meu, intru la asistente si mi se spune sa iau loc..... zic: "nu ca vreau doar sa las o adeverinta".... spre "norocul" meu era si medicul acolo.... se uita la mine.... se uita si asistenta... si zice asistenta: "doresti si o consultatie?".... zic eu: "poi nu, sunt cam racita dar o sa treaca de la sine, sper ca nu am tocmai eu gripa porcina, deci nu e nimic grav, trece"..... toata lumea incepe sa rada..... medicul: "poi nu ca tu esti fata buna, sigur nu e grav"..... asistenta: "nu ai AH1N1, cum sa ai, de aia nu ai asa usor, deci nu ai nevoie si de consultatie"..... si dupa inca o tura de ras spune si asistenta celuilalt medic: " daca ai avea gripa ai tusii de numa' numa' ".... si eu de colo: "poi ieri am tusit destul"..... multumesc si ies..... remember ce am zis, toate trec cand mergi la doctor, abia daca imi curgea putin nasul.... si surpriza, ies din cabinet, merg o bucata buna si ce incepe, tusea bineinteles..... dar, o sa treaca toate babeste, cu sarea calda din nou, ceaiuri, inhalatii si paracetamol :D Si cum nu era de ajuns... pe drum spre medic ma prinde si ploaia.... sa fiu sigura ca nu imi trece prea usor raceala... poi nu? :)))) Ajung acasa, uda toata..... ma uit la umbrela ce frumos ma astepta ea acasa.... si ma uit la ceas.... ora de iesit afara a catelului...... zis si facut, ii dau hainitza de fash sa nu se ude si el, gluga in cap ca oricum eram deja uda.... hainele erau ude nu va mai ganditi la prostii..... si mergem afara, luand si galeata sa o arunc ca era plina.... totul a decurs bine :)) in termeni normali, ce poate fi interesant in plimbarea cainelui..... arunc din galeata si o pun, goala, pe scari, la adapost, sa nu o ploaie..... astept catelul..... si sta si sta si sta si miroase si sta si papa un os si sta si la un moment dat merg dupa el.... hai, hai, hai..... hai mai acasa odata..... cine s-o gandit ca el nu se uita pe unde merge.... da' coltu', intra in scara si zbang.... o tras un cap, da' asa zgravan ca el era hotarat rau sa mearga in casa, de galeata.... bineinteles ca s-o speriat mai ales ca el are oroare de plasticuri care suna :)))).... pe mine ma bufnea rasul dar m-am abtinut (nu de alta da' daca rad ma ia tusea, rau de tot, si la ce sa ma chinui singura cand pot sa scot durerea din viata mea)... l-am linistit si acasuca.... Iar in pat..... iar caldura.... iar somn..... pana trece raceala nu o sa am activitati prea interesante.... O zi buna buna.... buna de tot.... fara dureri si doar cu zambete!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu