miercuri

De ce?

Astazi am o zi in care intrebarea "de ce?" ma bantuie :D
De ce sunt toti oameni suparati?.... la asta stiu raspunsul: stress, oboseala, merge tara asa cum merge, nu ai nici un motiv sa fi altfel..... dar totusi, macar un zambet, o vorba buna puteti scoate nu?.... poate va face mai bine sau cel putin puteti face bine altcuiva....
De ce atunci cand tu vorbesti frumos ti se raspunde urat?..... asta chiar ca nu inteleg, oricat de suparat pe viata ai fi, daca omul te intreaba ceva pe un ton calm, cald si cum mai vreti voi.... ei bine, ai putea sa ii raspunzi cu aceeasi moneda..... asta e valabil si in cazul in care cineva te intreaba ceva, rastit..... eh.....
De ce aveti ceva cu "astia mici"?..... mici in sensul ca nu suntem la putere, nu am furat nimic de la tara asta, Romania..... and think about, nu toti furam, nu toti vrem sa ajungem la putere (nu e cazul meu, eu nu vreau sa "ajung mare") pentru a face averi.... unii chiar vreau sa faca din tara ceva bun, ceva din care sa nu-ti mai doresti sa pleci (aici e cazul meu)..... asa deci, de ce va razbunati pe noi?.... sa luam exemplu concret... EU.... nu am nimic cu nimeni si oricat v-ati razbuna pe mine nu o sa ajunga mare lucru la cei "de sus", nu are cum..... asa ca va rog, nu va mai purtati urat cu mine atata timp cat eu ma port frumos....
Daca mai imi vine vreun "de ce" pe parcurs, o sa continui.....

Un comentariu:

  1. Păţisem reversul a ce ai păţit tu. Doamna întinde spre mine foaia în care cerea o semnătură pentru partid, un nume şi cred un CNP. Eu îi spui vă mulţmumesc dar nu, nu e cazul nu voi vota că nu am deloc încredere în P**. Ea se răţoieşte la mine că sunt nesimţit că spun nu am deloc încredere în partid. Asta era părerea mea, ea îmi ceruse o părere în momentul în care mi-a cerut semnătura. Eu i-am răspuns foarte calm si prima dată şi după recomandându-i să nu se mai consume aşa mult că nu merită, oricum nimeni nu va aprecia asta.
    Deci: de ce ?

    RăspundețiȘtergere