vineri

Posibil...

Oare e posibil sa faci inundatie intr-un loc in care nu te-ai gandit niciodata ca se poate? Normal ca e posibil.... la mine totul e posibil... Ei, cum e sa te trezesti cu apa in camera, si nu intr-o camera de garsoniera, ca acolo mai e cum mai e, ci intr-un apartament relativ mare....
Mnoh... se ia una bucata aspirator care functioneaza cu apa (mda, chiar exista si am si eu.... ce noroc), se pune apa cat cuprinde (ce bine ca nu cuprinde numai 2 litri de apa) si se incepe aspiratul (cu camera ta, normal)..... Ei, dar ce faci cand dupa ce te-ai fentat pe tine vreo 4 zile, nu fac azi curatenie ca nu e mizerie inca, a doua zi e inca ok si oricum cheful sta departe de mine (cred ca locuieste in alt oras, poate alta tara)... si tot asa pana vine vremea cand vrei nu vrei trebuie sa faci curat ca apoi nu mai ai cand si nu vrei sa te trezesti ingropat in praf......
Sa revenim, ca atata curent am furat deja (dar tot e bine, decat sa-l las in calea apei.... mna, folosesc si eu la ceva).... Am dat drumul si da-i si aspira, dar cand am tras scula dupa mine, ea s-a impotmolit in covor.... ieeeeiii..... si zbang, nu am mai apucat sa fac nimic... aspiratorul s-a imprastiat tot.... in sensul ca s-a rupt in doua (pe cusatura :)), adica s-a desfacut in momentul caderii in locul unde el se desface in mod normal... cand e oprit).... una bucata aspirator unde e apa s-a varsat in mod inevitabil pe covor (mi-am spalat si covorul cu ocazia asta, again) si una bucata aspirator inca mergea.... no asta a fost chiar wow.... aspira nebunu' de motor un mare nimic.....
Inchid, ma uit unde merge apa.... iau din cale tot ce era la curent.... cum ar fi matul ce alimenteaza laptop-ul si incarcatorul de telefon.... si merg, calma, sa aduc ceva de sters.... calma pentru ca deja apa era in toata camera aproape.... Revin si ma apuc de sters, ceva ce nu era in plan... dar na.... cand nu ai chef si stare necesara sa faci ceva, atunci se intampla toate..... Termin cu stersul apei, termin cu aspiratul, pun covorul cumva la uscat :D si uite asa nu m-am plictisit eu... Cam atata despre "inundatia" mea..... cand am inceput cu blogul ma gandeam ca mie nu mi se intampla nimic interesant.... dar asta a demonstrat contrariul, mereu se poate intampla ceva ce nu-ti doresti... asa ca sa-ti umpli timpul, nu de alta.... O zi buna si fara inundatii :D.... ridicati aspiratorul nu-l trageti dupa voi de lene.... asta daca nu vreti sa lucrati in plus dupa aia....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu